Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Методична робота

1 2 3
День науки
Засідання Ради директорів ВНЗ І-ІІ р.а. Рівненської обл.
Об'єднане засідання голів ЦК в медичних НЗ Рівненщини
Олімпіада з інформатики
Олімпіада з історії
Конкурс "Краща за професією"
Відкрита година на тему "Вчені математики"
Тиждень стоматології
Майстер-клас "Надання долікарської допомоги при нещасних випадках"
Олімпіада з математики
І етап Всеукраїнської олімпіади з української мови
Тиждень Інфектології
Тиждень хімії
Я крокую до майстерності
Всеукраїнський тиждень права
1 грудня – Міжнародний день боротьби зі СНІДом
СНІД - лише діагноз, але не вирок
Тиждень світової літератури
Тиждень математики
Психологічна стежка до педагогічної майстерності
Конкурс з української мови
Олімпіади з інформатики та комп'ютерної техніки
Тиждень інформатики
Тиждень мови та культури
9 травня
Студентська нонференція
Регіональні заходи на базі закладу
Декадник ЦК загальноосвітніх та гуманітарних дисциплін
Всеукраїнський диктант
Доповідь Ткач Інни
Доповідь Пахнюк Анастасії
Методичне об'єднання викладачів терапії
Міжнародний мовно-літературний конкурсу імені Тараса Шевченка
Всеукраїнського диктанту національної єдності
Відомий і невідомий Тарас Григорович Шевченко
200-річчя з Дня народження Т.Г. Шевченка
Кольори в нашому житті
Об'єднане засідання голів циклових комісій
Регіональне методобєднання викладачів-філологів
Декадник ЦК загальноосвітніх та соціально-економічних дисциплін
Десмургія
Наукова конференція
Тиждень психології
Засідання методичного об’єднання  завідувачів денних відділень
Всеукраїнський диктант
Методична робота – один з важелів управління навчально-виховним процесом закладу, який спрямований на:
- впровадження прогресивних форм і методів навчання та виховання,
- пошук більш раціональних методів,
- удосконалення навчально-виховного процесу,
- підвищення якості підготовки студентів-медиків,
Завдання визначених напрямків методичної діяльності реалізовуються через різні науково-методичні проекти, завдання яких – всесторонньо сприяти зростанню методичної та фахової майстерності кожного члена колективу, формувати у працівників училища готовність до впровадження сучасних інноваційних технологій, прагнення до оволодіння педагогікою співробітництва та співтворчості на принципах особистісно зорієнтованих методик навчання та виховання, спонукати до експериментальної, науково-дослідницької роботи.
Структура методичної роботи
Педагогічний колектив училища працює над реалізацією науково-методичної проблеми „Компетентнісний підхід як засіб модернізації вищої освіти", „Пріоритети морально-етичного виховання студента-медика ХХІ ст."
Координатором усієї методичної роботи з питань запровадження інноваційних технологій в училищі є методична рада, яка на своїх засіданнях визначає основні напрямки методичної роботи закладу на навчальний рік, шляхи удосконалення методичної та навчально-виховної роботи, розглядає теоретичні питання, визначає основні аспекти практичної реалізації та застосування новацій, вивчає їхню доцільність та результативність, розробляє методичні рекомендації з використання педагогічного досвіду, розробляє заходи з підвищення профмайстерності викладачів, затверджує плани роботи методичних комісій.
Центром методроботи в училищі є методичний кабінет, який координує та направляє роботу циклових комісій на підвищення професійного рівня викладачів, пропагує досягнення педагогічної науки, інформує про нові публікації щодо викладацької діяльності, вивчає та впроваджує ППД, узагальнює та поширює досвід роботи викладачів училища та регіону.
В методичному кабінеті зосередженні кращі методичні розробки теоретичних і практичних занять та посібники наших викладачів.
Стержнем методроботи є 5 циклових комісій:
- загальноосвітніх та соціально-економічних дисциплін;
- загальноосвітніх та гуманітарних дисциплін;
- дисциплін природничо–наукової підготовки;
- дисциплін професійної і практичної підготовки;
- дисциплін стоматологічної професійної та практичної підготовки.
 В практику закладу ввійшло проведення декадників циклових комісій, під час яких аналізується методична робота, проводяться показові заняття і виховні заходи з усіх навчальних дисциплін.
Робота циклових комісій спрямовується на створення належних умов для якісного навчання кожного студента та формування і розвиток базових, основних, предметних компетенцій особистості. На засіданнях ЦК розглядаються сучасні навчально-методичні проблеми медичної освіти, впровадження новітніх освітніх технологій, особливості виховання та творчого розвитку сучасного студента-медика.
Викладачі постійно беруть участь у регіональних об’єднаних засіданнях циклових комісій та об’єднаних заняттях школи молодого викладача, щорічних конференціях викладачів регіону з питань навчально-виховного процесу.
З метою заохочення студентів до творчої роботи й поглиблення знань у нашому закладі працюють 6 гуртків та 2 спортивні секції. Гуртківці училища беруть активну участь у студентських конференціях, у районних та обласних конкурсах, виступають з доповідями та повідомленнями на регіональних заходах.
Студенти училища завжди беруть участь у II етапі Всеукраїнських олімпіад з української мови, інформатики й математики.
Дослідницька діяльність студентів в училищі проходить в позааудиторний час, а її основними організаційними формами є не тільки робота в предметних гуртках, а й збирання фольклорного матеріалу, участь в студентських науково-теоретичних конференціях, робота з пропаганди медичних знань та здорового способу життя.
В училищі ефективно працює Школа педагогічної майстерності викладачів-початківців(5), керівник – Кулакевич І.Ф., заняття якої сплановані так, щоб її учасники успішно застосовували знання педагогіки на практиці та постійно вдосконалювали свою професійну майстерність.
Творчістю та професіоналізмом відзначаються викладачі вищої категорії(9) та педагоги із званнями(6), які є наставниками при стажуванні у новопризначених викладачів.
Навчальний процес у РМУ забезпечують 62 викладачі, з них : 34 штатних викладачі і 28 викладачів-сумісників.
Серед штатних викладачів вищу кваліфікаційну категорію мають 15 осіб (38,9%), першу категорію – 2 (5,6 %), другу категорію 8 осіб (22,2%), спеціаліст – 12 (33,3%) . Звання «Старший викладач» має 1 особа (2,8%). Звання «Викладач-методист» мають 4 викладачі (11,1%).
З метою підвищення свого кваліфікаційного рівня викладачі відповідно до графіка проходять курси підвищення кваліфікації на базі РОІППО та на базі ФПК Національного медичного університету імені О.О. Богомольця (м. Київ).
Науковий потенціал України вважається одним з найкращих в Європі. Українські вчені є авторами безлічі винаходів в різних областях науки. Науково-технічну діяльність регулює закон, прийнятий в Україні в 1999 році.
Оскільки День науки в Україні відзначається в третю суботу травня, тому в Рокитнівському медичному  училищі з 22  по 26 травня 2017 р. пройшла низка заходів, приурочених  Дню науки, з активним залученням студентської молоді.
Інтелектуальна гра "На вістрі наук"
22 травня навчальним сектором студентської ради училища було організовано і проведено між студентами І курсу інтелектуальну гру «Що? Де? Коли?» під назвою «На вістрі наук».
Ведучі наводили цікаві факти про науку вцілому, розповідали про значимість математики, української мови, фізики, історії, англійської мови, хімії, біології, географії, літератури… А також провели п’ять конкурсних етапів між   трьома збірними командами найінтелектуальніших першокурсників.
Конкурси, а саме:
-«Представлення (назва команди, емблема, девіз)»;
-Розминка «У світі наук»;
-«Продовжіть вислів…»;
-«Відгадай винахід»;
-«Чорний ящик»
були напрочуд цікавими, змістовними, відповідали віковій категорії учасників. Дух суперництва аж зашкалював, емоції вимірювалися децибелами. Адже, всі команди протягом гри  йшли майже на рівних. І лише за результатами додаткових завдань перемогу здобули «Розумники», а команди «БЕМС» та «Ерудит» посіли друге і третє місця відповідно.
Студентською профспілкою училища всі команди були нагороджені грамотами. 








Внесок вчених у розвиток фізики як науки
23.05 в рамках тижня науки відбулася презентація робіт учасників студентських конференцій "Внесок вчених у розвиток фізики як науки". До заходу долучилися студенти І курсу спеціалізації "Стоматологія", (керівник - викладач фізики Жежук Г. П.).
Студенти поглибили знання про вчених, про їх внесок у розвиток фізики як науки, про взаємозв'язок навчального предмету в контексті науково-технічного прогресу.
Особлива увага приділялась вченим, які отримали Нобелівську премію в галузі науки.
Роль Володимира Івановича Вернадського у створені Української науки
24 травня 2017р. викладачем фізіології Довмантович Н.Г. був проведений виховний захід «Роль Володимира Івановича Вернадського у створенні Української науки».
Метою заходу було донести до майбутніх спеціалістів медичних закладів важливість розвитку свого наукового та творчого потенціалу, а також необхідність його застосування в практичній діяльності в умовах науково-технічного прогресу, що сприятиме ефективності виконання професійних завдань
Учасники виховного заходу ознайомили присутніх з історією створення Національної академії наук України, із внеском Володимира Івановича Вернадського в розвиток закладу. Звучали ідеї вченого про геологічну вічність життя, про планетарну роль людини і людства, про розширення наукової свідомості у світі.
 








Сучасні винаходи в медицині
25 травня в училищі проведено студентську конференцію “Практичний аспект наукових відкриттів ХХІ століття” зі студентами ІІІ курсу спеціальності Сестринська справа (керівник — завметодкабінетом Кулакевич І.Ф.). Були підготовлені виступи на актуальні теми:
- Україна та нанотехнології.
- Використання 3D-друку в медицині: реалії та перспективи:

    Череп, надрукований на 3D-принтері;

           Використання 3D-друку в протезуванні;
           За допомогою 3D-принтера друкують цілі органи;
           3D-друк в хірургії та стоматології;
           Перспективи 3D-друку в медичній галузі.
 - Штучне серце.
 - Штучна кров.
 - Протез, керований силою думки.
 - Біонічне око.
В конференції взяли участь: викладач патології, директор училища, Кравець В.Р. та викладач інфектології Євпат В.Й.
Особливу зацікавленість викликав виступ Єремейчук Катерини “Унікальні винаходи волонтерів — шанс на порятунок воїнів у зоні АТО”.  
Виставка методичних розробок та посібників викладачів
26 травня у методичному кабінеті було представлено виставку методичних розробок та посібників викладачів училища, які оформили свій педагогічний досвід у друкованих матеріалах.


19 травня в Рокитнівському медичному училищі відбулося засідання Ради директорів ВНЗ І-ІІ р.а. Рівненської області під головуванням Романчука Василя Прокоповича з порядком денним:
1. Роль керівника навчального закладу у підвищенні конкурентноспроможності сучасного медика (доповідач Кравець В. Р. - директор Рокитнівського медичного училища);
2. Національно-патріотичне виховання у практичному навчанні студента-медика (доповідач Чорнобрива Н. В. - заступник директора з навчальної роботи);
3. Про розроблення проекту «Концепції реалізації державної політики щодо підготовки молодшого спеціаліста» (доповідач Горкуненко П.П. – директор Сарненського педагогічного коледжу, кандидат педагогічних наук, член робочої групи з розроблення проекту концепції);
4. Спільна робота адміністрації закладу та громадських організацій щодо виконання Закону про освіту (доповідач Кравець Ю.І. – заступник голови Федерації профспілок Рівненської області);
5. Звіт про роботу обласних методичних об’єднань ВНЗ І-ІІ р.а. в 2016-2017 навчальному році (доповідач Процюк В.К. – методист Ради директорів).
В роботі засідання взяла участь Андрєєва Майя Миколаївна, головний спеціаліст відділу професійно-технічної та вищої освіти, яка акцентувала увагу директорів на роль та місце ВНЗ І-ІІ р.а. у розвитку вищої освіти.
Фотогалерея


30 березня 2017 року в закладі було проведено об’єднане засідання голів циклових комісій медичних навчальних закладів Рівненського регіону:
«Впровадження інноваційних технологій навчання в освітній процес навчального закладу» та об’єднане заняття школи викладача-початківця: «Педагогічний такт та педагогічна етика викладача: теорія та практика»
  Даний захід проходив у формі відео-конференції, в якій взяли участь всі навчальні  медичні заклади області.
1100-1120 «Інноваційні технології як інструмент організації освітнього процесу сучасного навчального закла­ду» - Сабадишин Ростислав Олексійович - директор Рів­ненського базового медичного коледжу, д.м.н., про­фесор.
1120-1135 «Основні концептуальні поняття, що визначають методологію сучасних освітніх програм» - Пінчук Марія Петрівна - голова циклової комісії, Костопільська філія.
1135-1150 «Сучасні підходи до планування та організації ме­тодичної роботи в медичному коледжі» - Щупак Оксана Юріївна - методист, Рівненський базовий медичний коледж.
1150-1205 «Школа ейдетики» - креативне вивчення іноземної мови в турбо-темпі» - Кулакевич Ірина Федорівна - методист, Рокитнівське медичне училище.
1205-1220 «Розвиток критичного мислення студентів засобами інноваційних технологій навчання при викладанні   загальноосвітніх   та   соціально-економічних дисциплін» - Бойко Людмила Миколаївна- голова циклової комісії, Дубенський медичний коледж.
1220-1235 «Формування професійних умінь майбутніх меди­чних працівників засобами алгоритмізації (з дос­віду роботи)» - Маркевич Олексій Володимирович - голова цикло­вої комісії, к.п.н., Рівненський базовий медичний ко­ледж.
1235-1250 «Впровадження інноваційних технологій навчан­ня при викладанні предмета «Анатомія людини» у Дубенському медичному коледжі» - Швидка Юлія Володимирівна - викладач ана­томії людини, Дубенський медичний коледж.
1250-1305 «З досвіду застосування підручника "Практикум з медсестринства в хірургії» у самостійній роботі     студентів» - Чижишин Борис Зіновієвич - викладач хірургії, к.м.н., Рівненський базовий медичний коледж.  
1330-1345  «Особливості  педагогічної майстерності, такту, іміджу, авторитету та етики викладача вищогонавчального закладу» - Таргоній Тетяна Іванівна - викладач світової літе­ратури, Рокитнівське медичне училище.
1345  -1400   «Важливість формування педагогічного такту та педагогічної етики викладачів в умовах медичного навчального закладу» - Сидорович Володимир Ігорович - викладач Захисту Вітчизни та безпеки життєдіяльності, Костопільська філія.        
1400-1415 «Шляхи формування життєвих компетентностей студента медика» - Борбелюк Надія Ярославівна - викладач основ мед­сестринства та догляду за хворими, Рівненський ба­зовий медичний коледж.
1415-1430 «Використання інноваційних технологій як засіб розвитку здібностей студентів при викладанні природничих дисциплін» - Савич Юлія Володимирівна - викладач біології, ос­нов екології та профілактичної   медицини, Дубенсь­кий медичний коледж.
1430-1500 Діалоги, прийняття пропозицій.
16 лютого 2017 року відповідно до Наказу № 1264 від 20.10.2016 р. «Про проведення Всеукраїнських олімпіад та конкурсів серед студентів ВНЗ І-ІІ рівня акредитації у 2016/2017 навчальному році»  був проведений  І відбірковий етап  олімпіади з інформатики та комп’ютерної техніки.
 В олімпіаді прийняли участь студенти таких груп: І А – Боковець Іванна, І А – Довганич Марія, І А – Терещук Марина, І Б – Кохан Ірина, І Б – Ляшик Тетяна, І Б – Чубик Іванна, І М/с – Воловник Ольга, І М/с – Шах Марія, І Ст – Баліковська Ольга, І Ст – Бондарчук Олександр.








Переможцями олімпіади стали:

24 лютого в Рокитнівському медичному училищі пройшов І етап  Всеукраїнської олімпіади з історії. В олімпіаді взяли участь 8 студентів І-го курсу.
Всі студенти наполегливо виконували завдання олімпіади, намагалися застосувати всі свої знання з історії України та всесвітньої.
Після  двох годин інтенсивної праці – очікування суворого вердикту комісії. Результати  олімпіади було оприлюднено того ж дня. Для когось вони виявились успішними, а для когось не дуже.












№ п/п
Прізвище, ім’я студента
Група
Кількість балів
Місце
Прізвище викладача
1
Шах Марія
І-м/с
80 б
1
Шевчук О.Б.
2
Рибак Ангеліна
І-ст
75 б
2
Шевчук О.Б., Ничипорчук С.О
3
Полховська Олена
І-Б
65 б
3
Шевчук О.Б.

Колосовидна пов'язка на плечовий суглоб
2-3 березня в Рокитнівському медичному училищі пройшов перший етап (відбірковий) до конкурсу «Краща за професією» серед студентів IV курсу спеціальності «Сестринська справа». Конкурс складався з двох частин:
1. Тестова частина (максимальна кількість 150 балів);
2. Презентація практичних навичок (максимальна кількість 60 балів).
Конкурс оцінювала суддівська комісія у складі:
-         голова комісії – Ничипорчук Н.Ф. (зав. навчально-виробничою практикою),
-         члени комісії – Чорнобрива Н.В. (медсестринство в педіатрії), Попчук М.В. (медсестринство у внутрішній медицині), Пілат О.М. (медсестринство в хірургії).
24 студентки взяли участь в конкурсі та показали свою фахову майстерність. За підсумками конкурсу «Краща за професією»
I місце посіла Горпініч Н.Ю. (188 балів),
II місце розділили Чубик Л.П. (169 балів) та Стельмах Н.П. (169 балів),
III місце посіла Соловей А.О. (167 балів).
Суддівська комісія
Тестова частина
Техніка внутрішньовенної інфузії
Техніка оброблення пупкової ранки
Техніка накладання пов'язки Дезо
Техніка широкого сповивання дитини











В четвер пройшла відкрита виховна година на тему: «Вчені математики» серед студентів І-Б курсу. Студенти групи прийняли активну участь у виховній годині, показали свої знання та творчі здібності. На занятті було розіграно ряд сценок, використовувалися презентації, які підготували студенти. Заняття пройшло на належному рівні.


В закладі пройшов тиждень стоматології.
Організатор тижня: Єремейчук Наталія Петрівна.
Протягом тижня були проведені наступні заходи:
1. Відкрите теоретичне заняття з терапевтичної стоматології на тему: «Лікування гострих періодонтитів». Заняття проводилося у формі презентації нового матеріалу з використанням наочних форм навчання. Відкрите практичне заняття з Профілактики стоматологічних захворювань на тему: «Екзогенна профілактика карієсу». Заняття проводилося з використанням одного з інтерактивних методів навчання – ділова гра. Студенти збирали скарги пацієнтів, визначали причини виникнення карієсу, проводили професійну гігієну порожнини рота методом механічного чищення зубів, рекомендували засоби індивідуальної гігієни порожнини рота для профілактики карієсу. Проводилося фторування зубів.








2. Відкрите теоретичне заняття з Профілактики стоматологічних захворювань на тему: «Методи та засоби індивідуальної гігієни порожнини рота», яке проходило у формі лекції-конференції. Студенти готували виступи на такі теми: «Зубні пасти», «Зубні щітки», «Рідкі засоби гігієни», «Інтердентальні засоби». Конференція була проведена студентами з використанням  сучасної мультимедійної презентації та відео.








3. Виставка  «На допомогу стоматологу» - представлено періодичні видання, які використовуються для професійного навчання студентів.






4. Виставка на тему: «Індивідуальні засоби гігієни порожнини рота», на якій студенти-стоматологи рекомендували засоби  для захисту ротової порожнини в залежності від її стану (для щоденного використання, профілактики карієсу, захворювань тканин пародонту).









5. Виховний захід на тему: « 9 лютого – День Стоматолога», в якому брали участь студенти ІІ, ІІІ та IV курсів спеціальності Стоматологія. Розглядалися новинки в стоматології (сучасні зубні щітки, прикраси на зуби, імплантанти) та цікаві факти з історії виникнення стоматології як науки та  її сучасного розвитку.


Не дивлячись на те, що всі люди знають про потенційні небезпеки і намагаються їх уникнути – нещасні випадки все ж таки трапляються у нашому житті. Причиною їх може бути власна неуважність, переоцінка власних сил та недостатня підготовка. Здебільшого, від своєчасної та правильно наданої домедичної допомоги залежить не тільки здоров’я потерпілого, але і його життя.
З метою покращення техніки надання долікарської допомоги, за ініціативи співзасновника ВП «Калина» Трубілка О. та під керівництвом інженера з охорони праці Рокитнівського медичного училища Нестерчука Р.В., 1 березня у Рокитнівській ЗОШ №3  І-ІІІ ст. для  старшокласників було проведено майстер-клас на тему «Надання долікарської допомоги при нещасних випадках».
Найкращі студенти випускної IV-А групи  Ткач Інна та Пишняк Денис із задоволенням та відчуттям відповідальності взяли участь у цьому заході, де майстерно демонстрували одинадцятикласникам навики з техніки накладання джгута,   мобілізації нижніх та верхніх кінцівок у випадку переломів, проведення серцево-легеневої реанімації.

Подібні майстер-класи сприяють швидкому засвоєнню принципів невідкладної допомоги серед школярів, а також дають можливість студенту-медику удосконалювати та ефективно застосовувати здобуті під час навчання знання.


20 лютого в Рокитнівському медичному училищі пройшов І етап  Всеукраїнської олімпіади з математики. В інтелектуальному змаганні взяли участь 8 студентів І-го курсу.
Всі студенти наполегливо виконували завдання олімпіади, намагалися застосувати всі свої знання з предмету.
Після  двох годин інтенсивної праці – очікування суворого вердикту комісії. Результати  олімпіади було оприлюднено того ж дня. Для когось вони виявились успішними, а для когось не дуже. Переможець олімпіади прийматиме участь у ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади, де спробує свої сили на обласному рівні.


Результати олімпіади

№з/п
ПІП
Група
Викладач
Кількість балів
Місце
1
Шах Марія
І-м/с
Кисорець Л.І.
22
І
2
Никифорчук Володимир 
І-а
Прохоренко А.В
15
ІІ
3
Ляшик Тетяна
І-б
Прохоренко А.В
4
ІІІ

Мова є однією з характерних ознак сучасної нації. Бо основна функція мови - це бути засобом спілкування, збереження і передачі знань. Мова є засобом саморозвитку й самовираження особистості. А мовлення кожного - це його духовний, інтелектуальний портрет. Заговорить людина – і виявить не тільки рівень своєї освіченості, а й міру вихованості, гостроту розуму, образність уяви, жвавість характеру.
І тому з метою підвищення рівня мовних знань відбулася олімпіада з української мови. Мета олімпіади – виявлення обдарованої молоді серед студентів ІІ-х курсів, стимулювання творчого самовдосконалення та підвищення інтересу до поглибленого вивчення української мови.

Завдання олімпіади були складені у формі бліц-запитань, що мають на меті представити чіткі та лаконічні відповіді. А саме: конструювання мовних одиниць, культури мовлення, переклад тексту українською мовою та перевірка знань з орфографічної й пунктуаційної грамотності. При перевірці в роботах учасників олімпіади були допущені помилки з вивчення фонетики, морфеміки та синтаксису. І переможцем в інтелектуальному поєдинку визнано студентку ІІ курсу спеціальності «Лікувальна справа» Боровець Богуславу.
В Рокитнівському медичному училищі проходив тиждень інфектології. Організатор тижня: Євпат Віталій Йосипович.
Протягом тижня були проведені наступні заходи:
-Конкурс рефератів «Медичні та фармакоекономічні аспекти вакцинопрофілактики інфекційних хвороб»
-Проведено відкрите теоретичне заняття з медсестринства в інфектології на тему: «Вірусні гепатити». Заняття проводилось з демонструванням лекційної форми вивчення нового матеріалу з приміненням наочних форм навчання, демонстрація мультимедійної презентації з метою заохочення студентів до навчання та розвиток зацікавленості в оволодінні знань.
-Відкрите практичне заняття з інфектології на тему: «Черевний тиф». Заняття проводилося на основі компетентного підходу де були запроваджені фахові компетенції, (опис етіології, епідеміології, класифікація даного захворювання, проведений збір клініко-епідемічного анамнезу, продемонстрували об’єктивне обстеження хворого, організовували догляд за хворим, продемонстрували забір крові на гемокультуру, розв’язували ситуаційні задачі, сформовували вміння спілкуватися з хворим, навчилися працювати самостійно та в команді, прививали навики особистої безпеки при роботі з інфекційними хворими).
В Рокитнівському медичному училищі проходив тиждень хімії. Організатор тижня : Кулакевич Альона Іванівна.
Протягом тижня були проведені наступні заходи:
- Конкурс газет «Хімія в  житті людини»








- Проведено відкрите теоретичне заняття з фізичної та колоїдної хімії   на тему: «Фізико-хімія дисперсних систем. Властивості розчинів біополімерів». Заняття проходила з демонструванням лекційної форми вивчення нового матеріалу з приміненням наочних форм навчання,  демонстрації дослідів з метою заохочення студентів до навчання та розвиток зацікавленості в оволодінні знань.








- Відкрите практичне заняття з біонеорганічної хімії на тему: «Домішки в лікарських препаратах». Заняття проводилося з визначенням молекулярної маси лікарської речовини, ізотонічного коефіцієнта та ступеня дисоціації гіпертонічного розчину. Студенти аналізували колігативні властивості розчинів, аналізували закони Вант-Гоффа та Рауля, обчислювали осмотичний тиск біологічних рідин.








- Проведено виховний захід на тему «Смак життя». На виховному заході обговорювалися правила культури харчування, проводились дискусії на дану тему, при цьому акцентуючи увагу на зв'язок між здоров’ям і харчуванням. Студенти виступали з доповідями  про шкідливу їжу та її вплив на збереження і зміцнення здоров’я дітей та дорослих. Презентувалися відеофільми про шкідливу їжу.

Минулого тижня для викладачів практичним психологом був проведений тренінг на тему: «Я крокую до майстерності та самопізнання». Під час заняття учасники прослухали міні лекцію  «Віра у власні сили», притчу «Про мужність ризикнути, спробувати». Акцент було зроблено на тому, щоб кожна людина не боялася зробити помилку, а вміла з неї винести для себе правильні висновки.  Викладачі більше дізналися одне про одного, про рівень своєї життєвої енергії, отримали памятку-рекомендацію «Вміння позитивно мислити»,  виконали чимало психологічних вправ та просто отримали заряд позитиву.

1 2 3