Методична робота – один з важелів управління освітнім процесом закладу, який спрямований на:
Завдання визначених напрямків методичної діяльності реалізовуються
через різні науково-методичні проекти, завдання яких – всесторонньо сприяти
зростанню методичної та фахової майстерності кожного члена колективу, формувати
у працівників коледжу готовність до впровадження сучасних інноваційних
технологій, прагнення до оволодіння педагогікою співробітництва та
співтворчості на принципах особистісно зорієнтованих методик навчання та
виховання, спонукати до експериментальної, науково-дослідницької роботи.
Педагогічний колектив коледжу працює над реалізацією
науково-методичної проблемної теми: „Формування конкурентноспроможної особистості шляхом впровадження інноваційних технологій", „Пріоритети морально-етичного виховання студента-медика ХХІ
ст."
Координатором усієї методичної роботи з питань запровадження
інноваційних технологій в коледжі є методична рада, яка на
своїх засіданнях визначає основні напрямки методичної роботи закладу на
навчальний рік, шляхи удосконалення методичної та навчально-виховної роботи,
розглядає теоретичні питання, визначає основні аспекти практичної реалізації та
застосування новацій, вивчає їхню доцільність та результативність, розробляє
методичні рекомендації з використання педагогічного досвіду, розробляє заходи з
підвищення профмайстерності викладачів, затверджує плани роботи методичних
комісій.
Центром методроботи в коледжі є методичний кабінет, який координує
та направляє роботу циклових комісій на підвищення професійного рівня
викладачів, пропагує досягнення педагогічної науки, інформує про нові
публікації щодо викладацької діяльності, вивчає та впроваджує ППД, узагальнює
та поширює досвід роботи викладачів коледжу та регіону.
В методичному кабінеті зосередженні кращі методичні розробки
теоретичних і практичних занять та посібники наших викладачів.
Робота циклових комісій спрямовується на створення належних умов
для якісного навчання кожного студента та формування і розвиток базових,
основних, предметних компетенцій особистості. На засіданнях ЦК розглядаються
сучасні навчально-методичні проблеми медичної освіти, впровадження новітніх
освітніх технологій, особливості виховання та творчого розвитку сучасного
студента-медика.
Викладачі постійно беруть участь у регіональних об’єднаних
засіданнях циклових комісій та об’єднаних заняттях школи молодого викладача,
щорічних конференціях викладачів регіону з питань освітнього процесу.
З метою заохочення студентів до творчої роботи й поглиблення знань
у нашому закладі працюють 6 гуртків та 2 спортивні секції. Гуртківці коледжу беруть активну участь у студентських конференціях, у районних та обласних
конкурсах, виступають з доповідями та повідомленнями на регіональних заходах.
Дослідницька діяльність студентів в коледжі проходить в
позааудиторний час, а її основними організаційними формами є не тільки робота в
предметних гуртках, а й збирання фольклорного матеріалу, участь в студентських
науково-теоретичних конференціях, робота з пропаганди медичних знань та
здорового способу життя.
Творчістю та професіоналізмом відзначаються викладачі вищої
категорії(9) та педагоги із званнями(6), які є наставниками при стажуванні у
новопризначених викладачів.
Навчальний процес у РМК забезпечують 49 викладачів, з них : 34
штатні і 15 викладачів-сумісників.
Серед штатних викладачів вищу кваліфікаційну категорію мають 16
осіб (47%), першу категорію – 7 (21 %), другу категорію - 5 осіб (15%),
спеціаліст – 6 (17%) . Звання «Старший викладач» мають 7 осіб (21%). Звання
«Викладач-методист» мають 6 викладачів (18%).
З метою підвищення свого кваліфікаційного рівня викладачі відповідно
до графіка проходять курси підвищення кваліфікації на базі РОІППО та на базі
ФПК Національного медичного університету імені О.О. Богомольця (м. Київ).
Сьогодні, 22 квітня, Міжнародний день Матері-Землі. І у нашому коледжі ми зі студентами І курсу провели Найбільший урок у світі з екології та кліматичних змін «Планета - мій дім» від ЮНІСЕФ, розроблений разом із EdEra.
Цей урок сприяє виробленню екологічноі культури та відповідального споживання у контексті Цілей сталого розвитку та надихає кожного з нас своїми щоденними діями оберігати навколишнє середовище та протидіяти кліматичній кризі.
На
виконання Указу Президента України від 09.11.2007р. №1078.”Про міжнародний
конкурс з української мови імені Петра Яцика”, затвердженого наказом
Міністерства освіти і науки України від 13 березня 2008 року №168,
зареєстровано в Міністерстві юстиції
України від 15 липня 2008 року за №643/15334.
І саме
18 листопада 2020 року в Рокитнівському фаховому медичному коледжі стартував
ХХІ Міжнародний конкурс з української мови імені Петра Яцика, у якому брали
участь студенти ІІ-курсів. Конкурс спрямований на піднесення престижу
української мови серед обдарованої
молоді, виховання поваги до культури і традиції українського
народу.Студенти з великим бажанням і наполегливістю виконували завдання. І за результатами перевірки комісії
всі студенти справились із завданнями ,де проявили свої
знання і уміння. За результатами конкурсу студенти вибороли такі місця:
І місце
- Козаченко ВікторіяВолодимирівна (спеціалізації“Сестринська
справа”).
ІІ місце - Богданець Ірина
Сергіївна (спеціалізації “Cтоматологія”).
ІІІ місце - Коханевич
Серафима Валеріївна (спеціалізації “Лікувальна спава”).
Щороку
в Україні 9 листопада відзначається День української писемності та мови – свято розвитку державної мови. І саме в цей день у Рокитнівському фаховому медичному коледжі був проведений Всеукраїнський диктант національної єдності. У такий спосіб вшанували День писемності. Разом із всією Україною студенти перших і других курсів виявили бажання писати диктант, щоб перевірити свої знання і уміння з української мови. Диктант транслювали на ютуб-каналі «Суспільного». Текст диктанту «Виклики книжкової ери» читала відома актриса, телеведуча, громадська активістка із чудовою дикцією – Римма Зюбіна. Студенти із святково піднесеним настроєм старанно виводили кожне слово. А при перевірці диктанту виявилося не дуже багато помилок. Студенти гарно написали. Всі старалися, бо найголовніше не перемога, а єдність.
Висока мовна культура є свідченням інтелектуального рівня кожної людини, надійним фундаментом
освіченості та інтелігентності, а також важливим складником професійних
відносин, а особливо лікарів, для яких слово є єдиним із інструментів
професійної діяльності.
І тому, з метою
підвищення рівня мовних знань відбувалася 13 лютого 2020 року Всеукраїнська
олімпіада з української мови серед студентів ІІ-х курсів. На олімпіаді були запропоновані
бліц-завдання, що мають на меті представити конкретні відповіді. При перевірці
завдань, у роботах учасників були допущені помилки із фонетики та культури
мовлення. Переможцем було визнано студентку IІ-го
курсу спеціалізації Стоматологія, яка буде брати участь у
наступному етапі.
Упродовж п’яти днів
в Рокитнівському медичному училищі пройшов тиждень іноземних мов, який проводив
викладач основ латинської мови з медичною термінологією, німецької мови (за
професійним спрямуванням), Дубчак Ілона Анатоліївна.
Відкриття Тижня
іноземних мов розпочалося з презентації виставки тематичних стінгазет та
плакатів «Моє життєве кредо», виготовлених студентами першого та другого
курсів. Стіннівки вийшли цікаві та яскраві, разом з тим і повчальні. Студенти
та викладачі училища мали змогу прочитати відомі латинські вислови, власну
думку авторів стіннівок та й просто цікаву інформацію.
Наступного дня було
проведено відкрите заняття з основ латинської мови з медичною термінологією у
студентів ІІ-А курсу спеціальності «Лікувальна справа» на тему: «Неузгоджене
означення. Кінцеві терміноелементи іменників першої відміни». Метою заняття
було навчити студентів розрізняти узгоджене і неузгоджене означення, правильно
перекладати їх на українську та латинську мови. А також навчити утворювати
складні медичні терміни за допомогою латинських терміноелементів.
У середу разом зі
студентами першого курсу спеціальності «Стоматологія» проводилася виховна
година присвячена Всесвітньому дню імунітету «Як і чим зміцнити імунітет?». Тематичний
захід спрямований у залученні широкої громадської уваги до проблем, пов’язаних
з поширеністю різних імунних захворювань, а також зі збереженням та зміцненням
імунітету в цілому. Під час виховної години серед присутніх було проведено
опитування та експеримент «Де знаходиться імунітет?».
У четвер було
проведене відкрите практичне заняття з німецької мови (за професійним
спрямуванням) у студентів IV-Б курсу спеціальності «Лікувальна справа» на тему:
«Травна система. Прийменники з давальним відмінком». Під час заняття студенти
працювали з роздатковим матеріалом, асоціограмами, переглядали та обговорювали
цікаві тематичні відеофільми. Все це сприяло формуванню навичок й умінь
професійного іншомовного монологічного та діалогічного мовлення студентів, на
збагачення словникового запасу найуживанішими медичними термінами.
На завершення Тижня
іноземних мов особливо захоплюючою формою роботи для студентів ІІ-А курсу було
проведення вікторини «На скільки добре ти знаєш латинь?», в ході якої команди
намагалися випередити одна одну у розв’язанні інтелектуальних завдань з
латинської мови.
Отже, по
результатах проведених заходів можна зробити висновок, що у наш час з’являється
все більше і більше охочих знати іноземні мови. Адже, володіючи іноземною
мовою, людина автоматично переходить на вищий соціальний ступінь, оскільки стає
конкурентоспроможним претендентом на високооплачувану посаду.
Олімпіади
Вже традиційно з метою виявлення обдарованої молоді
серед студентів та проведення внутрішнього аудиту щороку в нашому навчальному закладі протягом
лютого проходять олімпіадні дні.
Відповідно до Положення про
Всеукраїнські учнівські олімпіади, турніри, конкурси з навчальних предметів,
конкурси-захисти науково-дослідницьких робіт, олімпіади зі спеціальних
дисциплін та конкурсно-фахової майстерності в училищі було проведено І етап Всеукраїнських олімпіад:
- з української мови – 12.02;
- з математики – 13.02;
- з історії України -19.02;
- з інформатики – 21.02;
- з хімії – 26.02.
В олімпіадах брали участь 32 студенти, з них
призові місця вибороли:
-з української
мови:
1 місце - Смик Іван, студент ІІ курсу спеціалізація
Стоматологія (викладач
Ничипорчук С.О.);
2 місце - Радчук Анастасія,
студентка ІІ курсу спеціалізація Сестринська
справа (викладач Лозян В.В.);
3 місце - Бричка Марія, студентка ІІ
курсу спеціалізація Стоматологія
(викладач Ничипорчук С.О.);
- з математики:
1 місце - Шупрудько Людмила, студентка І курсу
спеціалізація Лікувальна
справа (викладач Прохоренко А.В.);
2 місце - Сисонюк Максим, студент І
курсу спеціалізація Лікувальна
справа (викладач Прохоренко А.В.);
3 місце - Клигач Марина, студентка І
курсу спеціалізація Сестринська
справа (викладач Прохоренко
А.В.);
- з історії України:
1 місце - Шупрудько Людмила, студентка І курсу
спеціалізація Лікувальна
справа (викладач Шевчук О.Б.);
2 місце – Кушнір Станіслав, студент
І курсу спеціалізація Лікувальна
справа та Гергало Богдана, студентка
І курсу спеціалізація
Сестринська справа (викладач
Шевчук О.Б.);
3 місце – Павлушенко Ірина,
студентка І курсу спеціалізація Лікувальна
справа (викладач Шевчук О.Б.);
- з інформатики:
1 місце - Сисонюк Максим, студент І курсу спеціалізація
Лікувальна
справа (викладач Терещук О.А.);
2 місце – Самко
Тетяна, студентка
І курсу спеціалізація Лікувальна
справа (викладач Терещук О.А.);
3 місце – Кирильчук
Мирослава, студентка
І курсу спеціалізація Лікувальна
справа (викладач Терещук О.А.);
- з хімії:
1 місце - Шупрудько Людмила, студентка І курсу
спеціалізація Лікувальна
справа (викладач Бескровна
А.І.);
2 місце – Мелещук Тетяна, студентка
І курсу спеціалізація Лікувальна
справа (викладач Бескровна
А.І.);
3 місце – Колодич Анна, студентка І
курсу спеціалізація Лікувальна
справа (викладач Бескровна
А.І.).
Смик Іван представив рідне училище в
II етапі
Всеукраїнської олімпіади з української мови серед студентів ВНЗ I-II рівнів
акредитації , який проходив в
м. Костопіль.
Вітаємо всіх призерів та бажаємо
нових досягнень!!!
«В сімї вольній, новій, ми тебе
не забудем, Тарасе…»
Саме такими словами розпочався
Міжнародний мовно–літературний конкурс імені Т.Г. Шевченка, метою якого є
вшанування творчої спадщини видатного сина українського народу, виявлення
творчо обдарованої молоді, виховання у підростаючого покоління українців поваги до культури і традицій свого народу, підвищення
мовної освіти в Україні та піднесення престижу загальної мовної культури.
Урочисте відкриття Конкурсу відбулося 18
жовтня. Із вступним словом виступила викладач української мови – Ничипорчук
С.О., яка наголосила про особливе вшанування Великого Кобзаря та мотивувала
студентів брати активну участь у конкурсах і заходах, присвячених 200–річчю
поета світового рівня.
Зі словами привітання до студентів
звернулася завметодкабінетом Кулакевич І.Ф. та ознайомила присутніх з умовами,
критеріями оцінювання й етапами
проведення конкурсу серед студентів І – ІІ курсів.
Урочиста частина пройшла в атмосфері
творчого натхнення, де студенти декламували поетичні твори Т.Г. Шевченка (
Радчук А., Міркевич В., Шерстюк Н.) і звучали пісні у виконанні студентки ІІ–го
курсу спеціальності Сестринська справа - Смик М., особливо зачарувало всіх
присутніх майстерне виконання композиції на слова Т.Г. Шевченка «Думи мої,
думи…» (музичний супровід на баяні - Нечай О.).
Ми чуємо тебе, Кобзарю, крізь
століття
І голос твій нам душі окриля.
Встає в новій красі, забувши
лихоліття,
Твоя Тарасе, звільнена земля.
В Рокитнівському медичному училищі пройшов тиждень
педіатрії, який проводила викладач педіатрії та невідкладних станів в
педіатрії, Чорнобрива Наталя Василівна.
Тематичний тиждень розпочався із відкритого лекційного
заняття у медсестер IV курсу на тему: «Рахіт. Гіпокальціємічний та
гіперкальціємічний синдром.» На занятті студенти вивчали клінічні прояви та
лікування рахіту, адже статистика
повідомляє про те, що раннє виявлення та лікування цієї патології сприяє
нормальному фізичному і психічному розвитку дитини. Проте, важливу роль
відіграє профілактика рахіту, як доношеним так і недоношеним дітям, тому що
нестача кальцію, фосфору і вітаміну D
призводить до розладів формування скелета, функцій внутрішніх органів і систем.
Майбутні медсестри навчились давати поради мамам щодо запобігання виникненню
рахіту у дітей раннього віку.
Наступного дня було проведено відкрите практичне
заняття у студентів IV – Б курсу спеціальності «Лікувальна справа» на тему:
«Гострі алергійні реакції негайного типу (Набряк
Квінке, анафілактичний шок, кропив’янка, поствакцинальні ускладнення)». На якому
студенти розглядали основні причини виникнення алергійних реакцій у дітей та їх
клінічні прояви. Навчилися надавати невідкладну медичну допомогу на
догоспітальному та госпітальному етапах, продемонстрували практичні навички по
внутрішньом’язевих та внутрішньовенних ін’єкціях, промивання шлунка та
зігрівання дітей. Обговорювали сучасні принципи запобігання виникненню гострих
алергійних реакцій.
21.02. у середу відбувся виховний захід-бесіда на тему:
« Я маю право» під час якого озвучувалися витяги з
конвенції ООН про права дитини, а саме про те, що: «Діти не повинні стати жертвами насильства», «Кожна дитина не повинна бути скривджена»,
«Всі діти мають право на любов та
піклування» ст. 19,37 та інші статті, в яких вказується рівність прав
усіх дітей один перед одним та перед законом. Тематичний захід, спрямований на
підвищення рівня знань громадян щодо гарантованих їм Конституцією та законами
України прав у різних сферах життя. В
кінці заходу студенти висловлювали свою думку на рахунок захисту прав дітей та
їх обов’язків.
У четвер 22.02. викладач провела спілкування між
студентами IV м/с у формі
«Круглого
стола» на тему: «Природне вигодовування». У розмові між собою та викладачем
студенти зрозуміли, що грудне молоко – це найкраще харчування для дітей
протягом першого року життя. Воно забезпечує немовлят поживними речовинами,
необхідними для оптимального фізичного і розумового розвитку, які активізують
незрілу імунну систему дитини. Викладач розповідала про основні переваги
грудного вигодовування, теоретично підготувала майбутніх медиків до правильного
спілкування з мамами що годують дітей грудним молоком та давати рекомендації,
щодо штучного та змішаного вигодовування.
Підвівши підсумки «Тижня педіатрії» зрозуміло, що для
майбутніх фельдшерів та медичних сестер дуже важливо мати достатню професійну
підготовку, адже дитячі захворювання вимагають глибоких теоретичних та
практичних знань, для вчасного діагностування хвороби
та надання спеціалізованої невідкладної допомоги. Під час занять та
виховних заходів використовувалися мультимедійні презентації, ситуаційні задачі
для кращого засвоєння навчального матеріалу.
Середній медичний працівник повинен мати почуття
відповідальності, гуманності, широко використовувати медичну етику у
спілкуванні з колегами та пацієнтами. Бути відповідальним за здоров’я та життя
дитини, діяти швидко та точно. Тому навчання студентів проводиться таким чином,
щоб кожен міг зрозуміти важливість та серйозність обраної майбутньої професії
та бути хорошим спеціалістом.
Олімпіади
З метою
виявлення обдарованої молоді серед студентів І-ІІ курсів та проведенням
внутрішнього аудиту, відповідно до Положення про Всеукраїнські учнівські
олімпіади, турніри, конкурси з навчальних предметів, конкурси-захисти науково-дослідницьких
робіт, олімпіади зі спеціальних дисциплін та конкурсно-фахової майстерності в
училищі були проведені олімпіади:
- з української мови – 13.02;
- з математики – 14.02;
- з біології -15.02.
В
олімпіадах брали участь 38 студентів, з них призові місця вибороли:
з української мови
№
п/п
|
Прізвище,
ім’я, по батькові студента
|
Група
|
Кількість
балів
|
Місце
|
1
|
Міркевич
Вікторія
|
І
м/с
|
20
|
1
|
2
|
Радчук
Анастасія
|
І
м/с
|
17
|
2
|
3
|
Сидорчук
Дарина
|
І
ст
|
17
|
2
|
4
|
Смик
Іван
|
І
ст
|
15
|
3
|
5
|
Андруховець
Аліна
|
І
л/с
|
15
|
3
|
6
|
Ляшик
Тетяна
|
ІІ-
Б
|
32
|
1
|
7
|
Нікітчук
Юлія
|
ІІ-А
|
26
|
2
|
8
|
Боковець
Іванна
|
ІІ-А
|
24
|
3
|
9
|
Рибак
Ангеліна
|
ІІ
ст
|
24
|
3
|
10
|
Шах
Марія
|
ІІ
м/с
|
24
|
3
|
з математики
№
п/п
|
Прізвище,
ім’я, по батькові студента
|
Група
|
Кількість
балів
|
Місце
|
1
|
Остаповець
Надія
|
І
л/с
|
25
|
1
|
2
|
Поворознюк
Сергій
|
І
л/с
|
24
|
2
|
3
|
Коханевич
Карина
|
І
л/с
|
18
|
3
|
з біології
№
п/п
|
Прізвище,
ім’я, по батькові студента
|
Група
|
Кількість
балів
|
Місце
|
1
|
Смик Іван
|
І
ст.
|
36
|
1
|
2
|
Коханевич
Карина
|
І
л/с
|
31
|
2
|
3
|
Сидорчук
Дарина
|
І
ст
|
29
|
3
|
4
|
Велісейко
Тетяна
|
І
ст
|
29
|
3
|
Остаповець Надія
випробувала свої знання у обласній олімпіаді з математики, де зайняла 5 місце
серед представників із 15 ВНЗ.
Вітаємо всіх
призерів!
З 04.12.2017 – по 08.12.2017р. в Рокитнівському медичному училищі пройшов
тиждень гуманітарних предметів (української мови, англійської мови та
української літератури), який проводив викладач української мови, літератури та
англійської мови Лозян Варвара Василівна.
Розпочався предметний тиждень із відкритого заняття з української
літератури «Леся Українка «Лісова пісня», яке відбулось 04.12.2017р. на I курсі спеціальності
«Сестринська справа». На занятті використовувались різноманітні сучасні методи
і прийоми, ТНЗ.
05.12.2017р. відбувся запланований проект
з української мови «Рідне слово - перлина», в якому взяли участь
студенти I курсів спеціальностей
«Стоматологія» та «Сестринська справа».
06.12.2017р. викладачами іноземної мови
Лозян В.В. та Кулакевич І.Ф було проведено інтегроване заняття з
англійської та німецької мови «Особливості національної кухні України».
Студенти I курсу спеціальності
«Лікувальна справа» презентували традиційні українські страви та вчились їх готувати,
порівнювали українську кухню зі стравами Німеччини.
07.12.2017р. в холі навчального закладу було організовано англійське кафе,
в я кому гості вчились англійською мовою замовляти традиційні десерти
Великобританії, доторкнулись до культури Англії.
08.12.2017р. була здійснена віртуальна подорож Великобританією, яка не
тільки принесла естетичну насолоду присутнім, дала можливість відвідати інші
міста, а й стала завершенням предметного тижня.
Науковий потенціал України вважається
одним з найкращих в Європі. Українські вчені є авторами безлічі винаходів в
різних областях науки. Науково-технічну діяльність регулює закон, прийнятий в
Україні в 1999 році.
Оскільки День науки в
Україні відзначається в
третю суботу травня, тому в Рокитнівському медичному училищі з 22
по 26 травня 2017 р. пройшла низка заходів, приурочених Дню науки, з активним залученням студентської
молоді.
Інтелектуальна гра "На вістрі наук"
22 травня навчальним сектором
студентської ради училища було організовано і проведено між студентами І курсу
інтелектуальну гру «Що? Де? Коли?» під назвою «На вістрі наук».
Ведучі наводили цікаві факти про науку вцілому,
розповідали про значимість математики, української мови, фізики, історії,
англійської мови, хімії, біології, географії, літератури… А також провели п’ять
конкурсних етапів між трьома збірними командами найінтелектуальніших
першокурсників.
Конкурси, а саме:
-«Представлення (назва команди, емблема,
девіз)»;
-Розминка «У світі наук»;
-«Продовжіть вислів…»;
-«Відгадай винахід»;
-«Чорний ящик»
були
напрочуд цікавими, змістовними, відповідали віковій категорії учасників. Дух
суперництва аж зашкалював, емоції вимірювалися децибелами. Адже, всі команди
протягом гри йшли майже на рівних. І
лише за результатами додаткових завдань перемогу здобули «Розумники», а команди
«БЕМС» та «Ерудит» посіли друге і третє місця відповідно.
Студентською профспілкою училища всі
команди були нагороджені грамотами.
Внесок вчених у розвиток фізики як науки
23.05 в рамках
тижня науки відбулася презентація робіт учасників студентських конференцій
"Внесок вчених у розвиток фізики як науки". До заходу долучилися студенти
І курсу спеціалізації "Стоматологія", (керівник - викладач фізики
Жежук Г. П.).
Студенти поглибили
знання про вчених, про їх внесок у розвиток фізики як науки, про взаємозв'язок навчального предмету в контексті науково-технічного прогресу.
Особлива увага
приділялась вченим, які отримали Нобелівську премію в галузі науки.
Роль Володимира Івановича Вернадського у створені Української науки
24 травня 2017р. викладачем фізіології
Довмантович Н.Г. був проведений виховний захід «Роль Володимира Івановича
Вернадського у створенні Української науки».
Метою заходу було донести до майбутніх
спеціалістів медичних закладів важливість розвитку свого наукового та творчого
потенціалу, а також необхідність його застосування в практичній діяльності в
умовах науково-технічного прогресу, що сприятиме ефективності виконання
професійних завдань
Учасники виховного заходу ознайомили
присутніх з історією створення Національної академії наук України, із внеском
Володимира Івановича Вернадського в розвиток закладу. Звучали ідеї вченого про
геологічну вічність життя, про планетарну роль людини і людства, про розширення
наукової свідомості у світі.
Сучасні винаходи в медицині
25 травня в училищі проведено
студентську конференцію “Практичний аспект наукових відкриттів ХХІ століття” зі
студентами ІІІ курсу спеціальності Сестринська справа (керівник —
завметодкабінетом Кулакевич І.Ф.). Були підготовлені виступи на актуальні теми:
- Україна та
нанотехнології.
-
Череп,
надрукований на 3D-принтері;
Використання 3D-друку в протезуванні;
За допомогою 3D-принтера друкують цілі органи;
3D-друк в
хірургії та стоматології;
Перспективи 3D-друку в медичній галузі.
- Штучне серце.
- Штучна кров.
- Протез, керований силою думки.
- Біонічне око.
В конференції взяли участь: викладач патології, директор
училища, Кравець В.Р. та викладач інфектології Євпат В.Й.
Особливу зацікавленість викликав виступ Єремейчук
Катерини “Унікальні винаходи волонтерів — шанс на порятунок воїнів у зоні
АТО”.
Виставка методичних розробок та посібників викладачів
26 травня у методичному кабінеті було представлено
виставку методичних розробок та посібників викладачів училища, які оформили
свій педагогічний досвід у друкованих матеріалах.
19 травня в Рокитнівському медичному училищі відбулося засідання Ради директорів ВНЗ І-ІІ р.а.
Рівненської області під головуванням Романчука Василя Прокоповича з порядком денним:
1. Роль керівника
навчального закладу у підвищенні конкурентноспроможності сучасного медика (доповідач Кравець В. Р. - директор Рокитнівського медичного училища);
2. Національно-патріотичне
виховання у практичному навчанні студента-медика (доповідач Чорнобрива Н. В. - заступник директора з навчальної
роботи);
3. Про розроблення
проекту «Концепції реалізації державної політики щодо підготовки молодшого
спеціаліста» (доповідач Горкуненко П.П. – директор Сарненського педагогічного
коледжу, кандидат педагогічних наук, член робочої групи з розроблення проекту
концепції);
4. Спільна робота
адміністрації закладу та громадських організацій щодо виконання Закону про
освіту (доповідач Кравець Ю.І. – заступник голови Федерації профспілок
Рівненської області);
5. Звіт про роботу
обласних методичних об’єднань ВНЗ І-ІІ р.а.
в 2016-2017
навчальному році (доповідач Процюк В.К. –
методист Ради директорів).
В роботі засідання взяла участь Андрєєва Майя Миколаївна, головний спеціаліст відділу професійно-технічної та вищої освіти, яка акцентувала увагу директорів на роль та місце ВНЗ І-ІІ р.а. у розвитку вищої освіти.
30
березня 2017 року в закладі було проведено об’єднане засідання голів циклових
комісій медичних навчальних закладів Рівненського регіону:
«Впровадження
інноваційних технологій навчання в освітній процес навчального закладу» та об’єднане заняття школи викладача-початківця:
«Педагогічний такт та педагогічна етика викладача:
теорія та практика»
Даний захід проходив у формі
відео-конференції, в якій взяли участь всі навчальні медичні заклади області.
1100-1120 «Інноваційні технології як інструмент організації освітнього процесу
сучасного навчального закладу» - Сабадишин Ростислав Олексійович -
директор Рівненського базового медичного коледжу, д.м.н., професор.
1120-1135 «Основні концептуальні поняття, що визначають методологію сучасних
освітніх програм» - Пінчук Марія Петрівна - голова
циклової комісії, Костопільська філія.
11
35-11
50 «Сучасні підходи до планування та організації методичної роботи в
медичному коледжі» -
Щупак Оксана Юріївна - методист,
Рівненський базовий медичний коледж.
1150-1205 «Школа ейдетики» - креативне вивчення іноземної мови в турбо-темпі» -
Кулакевич
Ірина Федорівна - методист, Рокитнівське медичне училище.
1205-1220 «Розвиток критичного мислення студентів засобами інноваційних
технологій навчання при викладанні
загальноосвітніх та соціально-економічних дисциплін» - Бойко
Людмила Миколаївна- голова циклової комісії, Дубенський медичний
коледж.
1220-1235 «Формування професійних умінь майбутніх медичних працівників засобами
алгоритмізації (з досвіду роботи)» - Маркевич Олексій Володимирович -
голова циклової комісії, к.п.н., Рівненський базовий медичний коледж.
12
35-12
50 «Впровадження інноваційних технологій навчання при викладанні предмета
«Анатомія людини» у Дубенському медичному коледжі» -
Швидка Юлія Володимирівна
- викладач анатомії людини, Дубенський медичний коледж.
1250-1305 «З досвіду застосування підручника "Практикум з медсестринства в
хірургії» у самостійній роботі студентів»
- Чижишин
Борис Зіновієвич - викладач хірургії, к.м.н., Рівненський базовий
медичний коледж.
1330-1345 «Особливості педагогічної майстерності, такту, іміджу,
авторитету та етики викладача вищогонавчального закладу» - Таргоній
Тетяна Іванівна - викладач світової літератури, Рокитнівське медичне
училище.
13
45
-14
00 «Важливість формування педагогічного такту
та педагогічної етики викладачів в умовах медичного навчального закладу» - Сидорович Володимир Ігорович -
викладач Захисту Вітчизни та безпеки життєдіяльності, Костопільська філія.
1400-1415 «Шляхи формування життєвих компетентностей студента медика» - Борбелюк
Надія Ярославівна - викладач основ медсестринства та догляду за
хворими, Рівненський базовий медичний коледж.
1415-1430 «Використання інноваційних технологій як засіб розвитку здібностей
студентів при викладанні природничих дисциплін» - Савич Юлія Володимирівна
- викладач біології, основ екології та профілактичної медицини, Дубенський медичний коледж.
1430-1500 Діалоги, прийняття
пропозицій.
16 лютого 2017 року відповідно до Наказу № 1264 від 20.10.2016 р. «Про проведення Всеукраїнських олімпіад та конкурсів серед
студентів ВНЗ І-ІІ рівня акредитації у 2016/2017 навчальному році» був проведений І відбірковий етап олімпіади з інформатики та комп’ютерної
техніки.
В олімпіаді прийняли участь студенти
таких груп: І А – Боковець
Іванна, І А – Довганич
Марія, І А – Терещук Марина, І Б – Кохан Ірина, І Б – Ляшик Тетяна, І Б –
Чубик Іванна, І М/с – Воловник Ольга, І М/с – Шах Марія, І Ст – Баліковська
Ольга, І Ст – Бондарчук Олександр.
Переможцями олімпіади стали:
24 лютого в Рокитнівському медичному
училищі пройшов І етап Всеукраїнської олімпіади з історії. В олімпіаді
взяли участь 8 студентів І-го курсу.
Всі студенти наполегливо виконували
завдання олімпіади, намагалися застосувати всі свої знання з історії України та
всесвітньої.
Після двох годин інтенсивної
праці – очікування суворого вердикту комісії. Результати олімпіади було
оприлюднено того ж дня. Для когось вони виявились успішними, а для когось не
дуже.
№ п/п
|
Прізвище, ім’я студента
|
Група
|
Кількість балів
|
Місце
|
Прізвище викладача
|
1
|
Шах Марія
|
І-м/с
|
80 б
|
1
|
Шевчук О.Б.
|
2
|
Рибак
Ангеліна
|
І-ст
|
75 б
|
2
|
Шевчук О.Б., Ничипорчук С.О
|
3
|
Полховська
Олена
|
І-Б
|
65 б
|
3
|
Шевчук О.Б.
|
|
Колосовидна пов'язка на плечовий суглоб |
2-3 березня в Рокитнівському медичному
училищі пройшов перший етап (відбірковий) до конкурсу «Краща за професією»
серед студентів IV курсу
спеціальності «Сестринська справа». Конкурс складався з двох частин:
1. Тестова частина (максимальна
кількість 150 балів);
2. Презентація практичних навичок (максимальна
кількість 60 балів).
Конкурс оцінювала суддівська комісія у
складі:
-
голова
комісії – Ничипорчук Н.Ф. (зав. навчально-виробничою практикою),
-
члени
комісії – Чорнобрива Н.В. (медсестринство в педіатрії), Попчук М.В.
(медсестринство у внутрішній медицині), Пілат О.М. (медсестринство в хірургії).
24 студентки взяли участь в конкурсі та
показали свою фахову майстерність. За підсумками конкурсу «Краща за професією»
I місце посіла
Горпініч Н.Ю. (188 балів),
II місце розділили
Чубик Л.П. (169 балів) та Стельмах Н.П. (169 балів),
III місце посіла
Соловей А.О. (167 балів).
|
Суддівська комісія |
|
Тестова частина |
|
Техніка внутрішньовенної інфузії |
|
Техніка оброблення пупкової ранки |
|
Техніка накладання пов'язки Дезо |
|
Техніка широкого сповивання дитини |
В четвер пройшла відкрита виховна
година на тему: «Вчені математики» серед студентів І-Б курсу. Студенти
групи прийняли активну участь у виховній годині, показали свої знання та творчі
здібності. На занятті було розіграно ряд сценок, використовувалися презентації,
які підготували студенти. Заняття пройшло на належному рівні.
В закладі
пройшов тиждень стоматології.
Організатор
тижня: Єремейчук Наталія Петрівна.
Протягом тижня
були проведені наступні заходи:
1.
Відкрите теоретичне заняття з терапевтичної стоматології на тему: «Лікування
гострих періодонтитів». Заняття проводилося у формі презентації нового
матеріалу з використанням наочних форм навчання. Відкрите практичне заняття з
Профілактики стоматологічних захворювань на тему: «Екзогенна профілактика
карієсу». Заняття проводилося з використанням одного з інтерактивних методів
навчання – ділова гра. Студенти збирали скарги пацієнтів, визначали причини
виникнення карієсу, проводили професійну гігієну порожнини рота методом механічного
чищення зубів, рекомендували засоби індивідуальної гігієни порожнини рота для
профілактики карієсу. Проводилося фторування зубів.
2.
Відкрите теоретичне заняття з Профілактики стоматологічних захворювань на тему:
«Методи та засоби індивідуальної гігієни порожнини рота», яке проходило у формі
лекції-конференції. Студенти готували виступи на такі теми: «Зубні пасти»,
«Зубні щітки», «Рідкі засоби гігієни», «Інтердентальні засоби». Конференція
була проведена студентами з використанням
сучасної мультимедійної презентації та відео.
3.
Виставка «На допомогу стоматологу» -
представлено періодичні видання, які використовуються для професійного навчання
студентів.
4.
Виставка на тему: «Індивідуальні засоби гігієни порожнини рота», на якій
студенти-стоматологи рекомендували засоби
для захисту ротової порожнини в залежності від її стану (для щоденного
використання, профілактики карієсу, захворювань тканин пародонту).
5.
Виховний захід на тему: « 9 лютого – День Стоматолога», в якому брали участь
студенти ІІ, ІІІ та IV курсів
спеціальності Стоматологія. Розглядалися новинки в стоматології (сучасні зубні
щітки, прикраси на зуби, імплантанти) та цікаві факти з історії виникнення
стоматології як науки та її сучасного
розвитку.
Не
дивлячись на те, що всі люди знають про потенційні небезпеки і намагаються їх
уникнути – нещасні випадки все ж таки трапляються у нашому житті.
Причиною їх може бути власна неуважність, переоцінка власних сил та недостатня
підготовка. Здебільшого, від своєчасної та правильно наданої домедичної
допомоги залежить не тільки здоров’я потерпілого, але і його життя.
З метою покращення техніки
надання долікарської допомоги, за ініціативи співзасновника ВП «Калина»
Трубілка О. та під керівництвом інженера з охорони праці Рокитнівського
медичного училища Нестерчука Р.В., 1 березня у Рокитнівській ЗОШ №3 І-ІІІ ст. для старшокласників було проведено майстер-клас на
тему «Надання долікарської допомоги при нещасних випадках».
Найкращі студенти
випускної IV-А
групи Ткач Інна та Пишняк Денис із
задоволенням та відчуттям відповідальності взяли участь у цьому заході, де
майстерно демонстрували одинадцятикласникам навики з техніки накладання джгута,
мобілізації нижніх та верхніх кінцівок
у випадку переломів, проведення серцево-легеневої реанімації.
Подібні майстер-класи сприяють
швидкому засвоєнню принципів невідкладної допомоги серед школярів, а також
дають можливість студенту-медику удосконалювати та ефективно застосовувати
здобуті під час навчання знання.
20 лютого в
Рокитнівському медичному училищі пройшов І етап Всеукраїнської олімпіади з математики. В
інтелектуальному змаганні взяли участь 8 студентів І-го курсу.
Всі студенти
наполегливо виконували завдання олімпіади, намагалися застосувати всі свої знання
з предмету.
Після двох годин інтенсивної праці – очікування
суворого вердикту комісії. Результати олімпіади
було оприлюднено того ж дня. Для когось вони виявились успішними, а для когось
не дуже. Переможець олімпіади прийматиме участь у ІІ етапі Всеукраїнської
олімпіади, де спробує свої сили на обласному рівні.
Результати олімпіади
№з/п
|
ПІП
|
Група
|
Викладач
|
Кількість балів
|
Місце
|
1
|
Шах Марія
|
І-м/с
|
Кисорець Л.І.
|
22
|
І
|
2
|
Никифорчук Володимир
|
І-а
|
Прохоренко А.В
|
15
|
ІІ
|
3
|
Ляшик Тетяна
|
І-б
|
Прохоренко А.В
|
4
|
ІІІ
|
Мова є однією з характерних ознак сучасної нації. Бо основна функція мови -
це бути засобом спілкування, збереження і передачі знань. Мова є засобом
саморозвитку й самовираження особистості. А мовлення кожного - це його духовний,
інтелектуальний портрет. Заговорить людина – і виявить не тільки рівень своєї
освіченості, а й міру вихованості, гостроту розуму, образність уяви, жвавість
характеру.
І тому з метою підвищення рівня мовних знань відбулася олімпіада з української мови. Мета олімпіади – виявлення обдарованої молоді серед
студентів ІІ-х курсів, стимулювання творчого самовдосконалення та
підвищення інтересу до поглибленого вивчення української мови.
Завдання олімпіади були складені у формі бліц-запитань, що мають на меті
представити чіткі та лаконічні відповіді. А саме: конструювання мовних одиниць,
культури мовлення, переклад тексту українською мовою та перевірка знань з
орфографічної й пунктуаційної грамотності. При перевірці в роботах учасників
олімпіади були допущені помилки з вивчення фонетики, морфеміки та синтаксису.
І переможцем в інтелектуальному поєдинку визнано студентку ІІ курсу спеціальності «Лікувальна справа» Боровець
Богуславу.
В Рокитнівському
медичному училищі проходив тиждень інфектології. Організатор тижня: Євпат
Віталій Йосипович.
Протягом тижня були
проведені наступні заходи:
-Конкурс рефератів «Медичні
та фармакоекономічні аспекти вакцинопрофілактики інфекційних хвороб»
-Проведено відкрите
теоретичне заняття з медсестринства в інфектології на тему: «Вірусні гепатити».
Заняття проводилось з демонструванням лекційної форми вивчення нового матеріалу
з приміненням наочних форм навчання, демонстрація мультимедійної
презентації з метою заохочення студентів до навчання та розвиток зацікавленості
в оволодінні знань.
-Відкрите практичне
заняття з інфектології на тему: «Черевний тиф». Заняття проводилося на основі
компетентного підходу де були запроваджені фахові компетенції, (опис етіології,
епідеміології, класифікація даного захворювання, проведений збір
клініко-епідемічного анамнезу, продемонстрували об’єктивне обстеження хворого, організовували
догляд за хворим, продемонстрували забір крові на гемокультуру, розв’язували
ситуаційні задачі, сформовували вміння спілкуватися з хворим, навчилися
працювати самостійно та в команді, прививали навики особистої безпеки при
роботі з інфекційними хворими).
В Рокитнівському медичному училищі проходив тиждень хімії. Організатор
тижня : Кулакевич Альона Іванівна.
Протягом тижня були проведені наступні заходи:
- Конкурс газет «Хімія в житті
людини»
- Проведено відкрите теоретичне заняття з фізичної та колоїдної хімії на тему: «Фізико-хімія дисперсних систем.
Властивості розчинів біополімерів». Заняття проходила з демонструванням
лекційної форми вивчення нового матеріалу з приміненням наочних форм навчання, демонстрації дослідів з метою заохочення
студентів до навчання та розвиток зацікавленості в оволодінні знань.
- Відкрите практичне заняття з біонеорганічної хімії на тему: «Домішки в
лікарських препаратах». Заняття проводилося з визначенням молекулярної маси
лікарської речовини, ізотонічного коефіцієнта та ступеня дисоціації
гіпертонічного розчину. Студенти аналізували колігативні властивості розчинів,
аналізували закони Вант-Гоффа та Рауля, обчислювали осмотичний тиск біологічних
рідин.
- Проведено виховний захід на тему «Смак життя». На виховному заході
обговорювалися правила культури харчування, проводились дискусії на дану тему, при
цьому акцентуючи увагу на зв'язок між здоров’ям і харчуванням. Студенти
виступали з доповідями про шкідливу їжу
та її вплив на збереження і зміцнення здоров’я дітей та дорослих.
Презентувалися відеофільми про шкідливу їжу.
Минулого тижня для викладачів практичним психологом був
проведений тренінг на тему: «Я крокую до майстерності та самопізнання». Під час
заняття учасники прослухали міні лекцію
«Віра у власні сили», притчу «Про мужність ризикнути, спробувати».
Акцент було зроблено на тому, щоб кожна людина не боялася зробити помилку, а
вміла з неї винести для себе правильні висновки. Викладачі більше дізналися одне про одного,
про рівень своєї життєвої енергії, отримали пам’ятку-рекомендацію «Вміння позитивно мислити», виконали чимало психологічних вправ та просто
отримали заряд позитиву.